Контейнерна лінія Evergreen (здійснює контейнерні перевезення через Одеський порт) планує зняти з ліній 31 судно, більшість з них буде відправлено на металобрухт. Так було заявлено головою Ради директорів компанії Чанг Юнг-фа. За рішенням керівництва це дозволить скоротити надлишок тоннажу на ринку контейнерних перевезень. У планах компанії вивести з експлуатації 20 суден класу G місткістю 2728 TEU і 11 суден класу GX місткістю 3428 TEU. Всі суду були побудовані в період з 1983 по 1988р і здійснюють до кризи контейнерні перевезення.

За словами представника Evergreen, всі суду класів G і GX, які знаходяться у власності компанії, будуть списані на металобрухт, зафрахтованние суду будуть повернуті власникам, як тільки терміни договорів фрахтування істекут.
"Непродумані замовлення нових суден і падіння світової торгівлі ввели лінійних операторів в штопор", - говорить Ч.Юнг-фа. "Для того щоб виправити отвратительно ситуацію в бізнесі контейнерні перевезення хоча б трохи, Evergreen почне реалізовувати програму по списанню великої кількості судів вже в цьому році".
В даний час Evergreen оперує флотом з більш ніж 150 суден. Останній раз флот компанії поповнювався у жовтні 2007р. - Тоді в експлуатацію були введені 10 контейнеровозів місткістю 7 024 TEU.
Три роки тому компанія розглядала можливість розміщення замовлення на будівництво нових суден для контейнерних перевезень, але плани залишилися не реалізованими, тому що сторони не прийшли до взаєморозуміння. "Якщо озирнутися назад, то, я думаю, ми були далекозорість", - говорить Ч.Юнг-фа. "Якщо б ми все-таки реалізували свій план, то тепер би знаходилися в ще більш скрутному становищі. Завдяки тому вирішенню в складі нашого флоту немає контейнеровозів, який коштував би дорожче, ніж $ 10 тис. за TEU".